mandag 13. oktober 2014

Interiørspire...



Det er ikke jeg som har tatt disse bildene....

Det er eldste snuppa mi som har rappa kameraet til mora si! Uten lov.
Da jeg lastet opp det jeg trodde var bilder fra høstferien vår, kom disse opp. Jeg må jo si at jeg ble litt overassket! Hun har jo teften for fine motiv jo. Eplet faller ikke langt fra stammen nei.


Er jo litt moro også når barna tar etter mamman sin. Hun har ganske bestemte meninger om hvordan hun vil ha det på rommet sitt også. Og jeg er helt med på forandringer der. Forleden kveld begynte hun å ommøblere rommet sitt. Merkelige lyder og romsteringer som kom nedenfra en kveld. Joda hun ommøblerete hele rommet sitt på egenhånd. Akkurat dét kjenner jeg så alfor godt igjen fra da jeg var liten. Jeg drev jo med det samme selv!


- Liza

Ingen kommentarer: