mandag 29. september 2014

Bråkete barn!

Ballongene henger her enda...


Egentlig skulle dette innlegget handle om at vi har Høstferie!!! Til og med at jeg har fri! Og hipp hurra for det.

Bursdagsballonger enda, og vi er klare for høstferie!
Men- mens jeg lastet opp disse bildene, er det eneste jeg har hørt - krangling og kjefting fra annen etasje. Barnerommet. Tre jenter altså. Det er jo helt utrolig hvor mye de kan bråke! Det er jo nødvendig med hørselsvern her. Lydnivået må jo være på konsertnivå!
For ikke er det bare krangling og kjefting. Det er synging, smelling med skuffer og dører, og den ene prøver å overgå den andre i lydvolum. Og jeg bare resignerer her jeg sitter :) Få de ut - fortere enn svint tenker jeg. Det er det eneste som hjelper.



Så pakkingen til høstferien vår får utsettes til i kveld. Vi tar en shoppingtur med Beppe (Bestemor) istedet - i det fine været. Pakking kan vi gjøre i kveld. Eller i natt om det trengs, for å få 5 min i fred og ro :) Dette er mammaliv ja!



Nå har de roet seg ned heldigvis. Storesøster har faktisk vasket yndlingsklærne til lillesøster, for at hun skulle få reise i de i morgen! Er ikke dèt søskenkjærlighet så vet ikke jeg. Enda godt at det glimter til innimellom kranglinga.

God høstferie!!!
- Liza

Ingen kommentarer: