søndag 26. august 2012

Jeg har fått en ring!


Haha. Neida. Ikke en sånn ring. Men en ring til å ha som gryteunderlag! Èn ring, blir til fire. Endelig har jeg nok gryteunderlag. Dekorativ er den også.
Jeg er jo ekspert i å finne ting på tilbud, og denne gang, intet unntak. Fornøyd.


Denne helgen har jentene vært hos Bestemor og Bestefar. Jeg har vært på jobb. Og idag våknet jeg til stillhet. En merkelig og uvant opplevelse.
Jeg er jo aleneforsørger i ordets rette forstand. jentene mine har ingen pappa som de kan bo hos annenhver uke, eller annenhver helg. De har faktisk kun sett han én gang de siste to årene. Ikke spør meg hvorfor det har blitt slik. Det er hans valg, hans tap...
Så- det er rart å være uten de idag. Men godt også. Man trenger faktisk litt fred og alenetid. Noe jeg har akutt mangel på.


Naboene mine tror sikkert jeg er litt rar. Det kan godt hende de har overhørt meg i en hissig stund brøle; "Kan dere la meg være i fred to minutter!" eller enda værre "Gå ut å vær! Jeg trenger fred!"
Hehe. Og dette var den snille versjonen...

Likevel, etter en og en halv dag. Så savner jeg jentene mine. Godt det bare er en time igjen til jeg skal hente de.


Ingen kommentarer: