lørdag 12. november 2011

Det man mangler,FINNer man...

God kveld kjære lesere!
Bare innom for å ønske dere en god helg, før jeg tar en liten bloggerunde ikveld.

Idag har jeg og jentene vært i svømmehallen og kost oss i to timer. Vi har handlet lørdagsgodteri, og roser til undertegnede. Det hører liksom med til helgen det.
 Vi har spist risgrøt til middag, noen som kan kose seg. 
Det eneste som mangler er tv... Litt kjedelig uten tv altså. (Canal digital...argh  $%&/()=)
Vel, håper vi har tv til neste helg ihvertfall. Har jo nesten vendt meg til dette. Har jo vært foruten en måned nå :)

Jeg mangler dessuten en stereobenk til å ha tv´n på, og anlegget inni, samt plass til litt oppbevaring. Har fulgt med på Finn og litt rundt omkring, men det er ikke lett å finne noe som passer skikkelig inn!  Jeg leter også etter et lite stuebord, og et lite skrivebord. Samt garderobe eller en stor kommode. Siden jeg ikke har garderobeskap til klærne mine. Tålmodighet, tålmodighet....

Vel, idag fant jeg endelig en sikksakklampe jeg har vært på utkikk etter en god stund! HippHurra. Det er gøy når man endelig finner noe man har letet etter en stund. Og den kostet ikke 2000,- engang. Bare 150,- Me like :)  Greit med Finn gitt.

Er den ikke fiin?  Mangler bare en passende skjerm da. Planen er å ha den på kjøkkenet, på veggen over kjøkkenbordet slik at vi får litt arbeidslys når det trengs. Har planer om å lage mitt eget kjøkkenbord også. Snart.

Ha en fin helg dere!
Klem fra Liza

3 kommentarer:

Gitte sa...

Stilig!
Finn er tingen :)

Klem Gitte

Anonym sa...

Heisan Liza. Nå er jeg spent. Hvordan går det? Jobb? Utbytte av studiet? Hilsen Astrid

Liza sa...

Hei Astrid! Så koselig å høre fra deg! Beklager sent svar, men har ikke vært på bloggen en god stund. Farmoren min døde for en mnd siden, og jeg har ikke vært inspirert til å gjøre noenting. Er bedre nå, og har litt mer tiltak. Har ikke fått noen jobb enda desverre. Det er ingenting utlyst her i Fredrikstad, og jeg kjenner ingen her heller, og jeg kan ikke ta sjansen på å starte noe for meg selv enda. Må ha en fast inntekt. Litt krise nå, men det ordner seg nok tilslutt.
Må bare gå rundt å spørre. Rart, og veldig lite inspirerende å ikke ha jobb. Er jo vandt til full rulle hele tiden, og en blir litt daff av å ha ferie hele tiden. Håper virkelig jeg finner noe snart.
Hvordan går det med deg? Send meg en mail om du kan :) lizades@hotmail.com
Klem fra meg