onsdag 18. mai 2011

Bloggeskikk...

God kveld kjære lesere!
Idag har det vært visning på huset, og det blir en spennende morgendag. Håper det kommer noen bud.

Jeg har enda ikke klart å scanne inn hotellprosjektet mitt, men imorgen, imorgen. DA skal jeg scanne det inn, så dere får se hvordan prosjektet mitt ble tilslutt.
Det er vel litt gøy å se hvordan vi jobber på skolen, og hvordan en presenterer et interiørprosjekt?


Det har kommet inn noen gode forslag på Giveawayen min. Blant annet en som spør om hva som er god bloggeskikk. Dét skal jeg også komme tilbake til.
Legger ved et stemningsbilde fra 17 mai, som er nettop det- et eksempel på god bloggeskikk. Jeg har nemlig valgt å ikke publisere bilder av barna mine på nettet. Jeg viser kun bilder av de bakfra, eller i profil.

Hva er god bloggeskikk for deg? Er du klar over reglene?

1 kommentar:

Gitte sa...

Hei!
Spennende dager for deg!
Må være mange sommerfugler i magen:)
Gleder meg til å se det ferdige prosjektet ditt! Kjempe spennende å lese om hva du holder på med!
Ha en strålende dag!
Klem Gitte