onsdag 19. mai 2010

Oppbevaring og dommedag...

Jeg er en stor fan av orden og systemer, selv om det ikke alltid lar seg gjennomføre i det lange løp med tre, søte små...
Lenge har tegneark, kort og perler hengt på kjøkkenveggen, så mye har det blitt i det siste, at tauet de henger på begynner å sige litt...



Og jeg tenkte at jeg måtte ha noe å oppbevare alle de fine minnene i!
Jeg vil ta vare på de små kunstverkene til de små blir store, og skal ut i verden på egenhånd.

Så, en eske med plass til bilde i, passer perfekt til dette viktige oppdraget.


Og det blir oversiktelig å finne frem i hyllene, både for store og små :)
(eskene fås på IKEA)

Nå for tiden blir det ikke mye tid til blogging! Er alt for mye som skjer nå, både på godt og vondt!
Igår var vi i avisen, jeg og alle jentene.Det ble et koselig innlegg :)
Samtidig holder jeg på med siste eksamens oppgave til skolen, og har nettop levert en annen.

Samtidig er jeg nå i forhandlinger med eksen, om hus og eiendeler. Og jeg er så nervøs og stresset at jeg er fysisk kvalm; det er ikke sikkert vi kan bo her i hjemmet vårt lenger :(
"Dommedag" er nå på fredag, jeg er glad for å få det overstått, men håper vi kan fortsette å bo her. Tør ikke tenke tanken på kaoset med å flytte når jeg samtidig ikke har hjelp med barna.

Uansett, jeg har heldigvis evnen til å se det positive i det meste, selv om det er vanskelig å være smilende hele tiden.

Kommer sterkere tilbake i blogglandia når ting roer seg ned, og en etterlengtet ferie begynner :)

Ha en strålende vårdag!

5 kommentarer:

Mira sa...

Fine esker til barnas Kunstverk, det er flott at du tar vare på litt til seinere.(Går ut fra at du ikkje kan spare på alt:)

Håper du kan beholde huset deres, skal tenke på deg. Og prøve å sende god energi.

Stor klem fra Mira.

Kari sa...

Hei, kjære deg!
Så leit det må være å ha noe sånt hengende over skuldrene, også nå midt i eksamenstiden! Vi får håpe det ordner seg til det beste for dere, uansett hva som skjer :) Det var utrolig smarte esker da! Jeg elsker også system, det er så tilfredsstillende å ha orden i sakene :)

Lykke til med alt sammen, både eksamensoppgaver og huset :)
Klem fra Kari

Martilie sa...

Lykke til -på alle plan! Håper det går din vei og at alt ordner seg!

|Klem fra Tove

Anonym sa...

Stolt Lillesøster:

Kære vakre deg! Du er bare fantastisk, og sterk! Er med deg hele veien! Bare en tlf samtale unna! Elsker deg høyere enn hva ord kan si, bokstaver kan stave, fugler kan fly, himmelens stjerner!

DU KLARER DETTE!

hold hodet høyt, du går mot noe godt og nydelig<3

bakformen sa...

Hejsan, håller med dej, visst är det härligt med ordning & reda....

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com