fredag 22. januar 2010

Ny sofa!

En stk hvit sofa...
pluss denne...

...pluss disse......er lik dette!
Salg på Living, jeg måtte ta en titt (det er jo yndlingshobbien min) og jommen hadde de trekk til sofaen min på salg! Yes!

Passer meg utmerket å skifte trekk etter humør. Jeg skulle gjerne ommøblert og fornyet alt i interiøret konstant, men slikt har jeg hverken tid eller penger til. Men ett nytt trekk til sofaen kan gjøre underverker!




Det gjør seg med levende lys...
på et sølvfat
jeg har fått
av min kjære bestemor...
Og litt rosa blomster...


Jeg har også fått et spørsmål om hvor jeg har kjøpt dette morsomme skiltet.
Det har jeg kjøpt i en interiørbutikk her i Stavanger, men det er en stund siden nå.
Jeg er sikker på at jeg har sett det i en nettbutikk, men jeg husker ikke hvilken.
Noen som kan hjelpe?







3 kommentarer:

Kari sa...

Sofaen ble kjempefin! Herlig med forandring, det er utrolig hvor glad man kan bli av slikt :) Også var det jo en veldig lun og koselig farge.

Ha en finfin helg :) Klem

hjem hos linda sa...

Kjempe lekkert ble det!!
Spennende når man kan skifte lit her og litt der uten at alt koster for mye!!
Håper du koser deg i helga.
Klæm Linda

MariMaja sa...

Stilig! Veldig greit å kunne skifte farge etter humør:)
Ha en fortsatt fin helg:)