torsdag 25. april 2013

Smykkepynt av teipruller...




Har du, som meg, noen søte små som stadig kommer hjem med det ene kunstverket etter det andre. Tegninger, malerier, perler, smykker, og lange remser med "smykker" de har fingerheklet?


Jeg har ikke tall på hvor mye jeg har fått de siste årene. Og sikkert og visst er det at det er umulig å stille frem alle kunstverkene. Spesielt siden jeg har tre små kunstnere i hus :)



Noe må jeg desverre bare pakke vekk i en eske. Men av og til henger jeg opp noe.

Gøyest er det når jeg kan få brukt noe av det på ordentlig. Som her...



En av jentene har fingerheklet denne lange og fargerike remsen. Jeg fant ut at den ville jeg bruke til å henge opp teiprullene mine på! Praktisk når en skal ha alt innen rekkevidde. Greit å ha de samlet.
Og jammen ble det en fin veggdekorasjon i seg selv!



Ikke minst kan det faktisk brukes som et smykke! For den barnslige :)



 Ha en fargerik dag!
- Liza

1 kommentar:

Tove Steinbo sa...

Herlig!

Nyt fargene og solen!
Hilsen Tove