søndag 4. november 2012

God søndag!



Joda jeg lever!

Jeg har bare hatt det så travelt i det siste. Koselig å bli etterspurt da...

Men det er ikke lett å ta bilder nå for tiden. Det er jo mørkt når jeg kommer hjem. Og umulig å ta noen bilder i mørket. Hva gjør man da?

For tiden lurer jeg på om jeg skal selge spisestuen min. Og erstatte den med en sofa. Jeg begynner å bli litt lei av å se på barnetv hver dag liksom... Trenger en mammasofa for fred og levende lys-stemning. Så kan barna ha sin tv sofa for seg selv... Tenke tenke

Praktisk innredning, og hva en har behov for. Klassisk eksempel på en interiørdesigners oppgave... Rart at det er så vanskelig når det gjelder en selv...



I dag har jeg og jentene hatt det travelt. Vi har vært på skøyter i Stjernehallen. Mor skulle endelig manne seg opp til å leie seg skøyter- for første gang på sånn ca 20 år. Men-desverre, så leide de ikke ut skøyter der.... Så mor måtte stå på sidelinjen og drikke kaffe gitt. Såå synd!
Jentene storkoste seg.
Deretter besøkte vi min gode bestemor. Og jeg fikk hengt opp en ny badromslampe for henne.  Jo- jeg er som poteten kan brukes til alt.
Deretter- dro vi til svømmehallen for svømmetrening! Og vi elsker å svømme.  En fin dag har vi hatt.

- Liza

Ingen kommentarer: