mandag 19. november 2012

Adjø skjenk!


Det er rart med det. Spisestuen jeg har hatt en stund nå, som jeg er så glad i...  det passet liksom ikke helt inn her i det nye huset. Det passet så godt inn i det forrige huset. Men det var noe som ikke stemte her altså.



Men- så er det da slik at en kan jo ikke bytte ut alt av møbler når en flytter heller. Det koster jo faktisk litt med spisebord, stoler, skjenk og vitrineskap. Så jeg tenkte at det bare måtte bli slik. Inntil videre.
Likevel har tankene mine ofte gått til å drømme om utskiftning til andre møbler, male de jeg har, eller kvitte meg med hele greia, og skaffe oss en sofakrok til istedet.

Jeg fikk aldri bestemt meg. Uansett så bedriver jeg jo Finn-shopping nesten hver kveld. Det vil si, jeg kjøper jo nesten aldri noe. Det er nok av møbler her fra før. Men det er så gøy å titte litt likevel. Av og til så kommer en over noen skatter, som kan bli så fine med litt maling og vedlikehold.



Og det var nettop i en slik stund jeg helt tilfeldig kom over "Ønskes kjøpt" sidene.
 Der lyste det mot meg et ønske om en slik skjenk jeg har. Og en god pris. Så- jeg sendte en mail om at jeg vurderte å selge den. Ikke at jeg hadde bestemt meg engang. Jeg har jo bare tenkt på det en stund.
Men- før jeg fikk ombestemt meg, ble skjenken solgt! Og nå er det ingen vei tilbake!


Snart legger jeg ut hele spisestua for salg, og det skal jammen meg bli spennde å se hva det nye blir tilslutt! Jeg har jo ikke penger til dette engang. Men vi får se hva salget bringer inn, og om jeg klarer å finne noe pent og brukt til samme pris. Men det kan ta litt tid før jeg finner den rette skatten hos han Finn.

Ha en strålende ny uke!
-Liza

1 kommentar:

Tove Steinbo sa...

Jeg synes du har det koselig.
Må du bytte det ut?
Hilsen Tove