tirsdag 30. august 2011

Blackbox teater...

En ting jeg synes er gøy med bloggen, er at en kan følge litt med på statistikken. Hvilke land leserne kommer fra, hvilke nettsteder de kommer fra, og hva de har googlet for å finne frem til innleggene mine.

De siste to ukene har det vært en god del som har googlet Blackbox teater, og tydeligvis funnet frem til innleggene mine som omhandler nettopp dette.  Jeg har en sterk mistanke om at det er studenter fra NKF som jobber med denne oppgaven nå. Og til dere: hvis dere lurer på om det er nødvendig å lage 100 små stoler i målestokk, så er svaret JA!! Hehehe  :)


Oppgaven var kjempegøy husker jeg, og det var morsomt å bygge den lille modellen. Men de 104 stolene jeg laget, var ikke akkurat noe som fristet til gjentakelse...

Lykke til med oppgaven din iallefall :)

Liza

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks for sharing such a nice thinking, paragraph is nice, thats
why i have read it completely
Look at my blog post - mackeeper activation code free