mandag 25. april 2011

Jeg vant!!!

Jippi, jeg vant! En skjønn vimpel i min yndlingsfarge til og med :)




Den har Gitte laget, med bloggen Gittes verden.   Tenk om jeg også kunne sy... ønske ønske

Det er utrolig gøy med Giveaways, og det er første gang jeg har vunnet noe. (Jeg pleier aldri å vinne noe heller, selv ikke på tivoli der en kan vinne noe uansett)


Gjett om jeg gleder meg til å henge opp denne. Jeg tror jeg må spare den til det nye huset vårt, så blir det litt ekstra spesielt :)

Ha en fin dag!
Liza

2 kommentarer:

Gitte sa...

En deilig dag til deg og!
Klem Gitte

Violetta sa...

Ja er det ikke vidunderlig å få noe man virkelig ønsker seg! :) Har ikke rare vinnerlykka jeg heller, men i blogglandia har jeg faktisk vunnet flere ganger, og det er bare så gøy.
Maling ja, regner med det ikke er helt ukjent for de fleste, men vet du hva...nå er skuffene ute og veggen er polstra, så nå er det bare å sette i gang.
Måtte bare en runde på bloggene først... he-he Tungt å starte