mandag 21. juni 2010

Å rydde bort ting...


Så utrolig irriterende!!!
Jeg finner ikke laderen til kameraet, og batteriet er selvfølgelig tomt!!!
Får ikke tatt bilde av gangen, som er ferdigmalt, eller vaskerommet som er nesten ferdigmalt, og en del andre ting jeg kunne vist nå...


Det er så typisk meg. Rydder og rydder, og hver gang jeg rydder noe vekk så tenker jeg at her er det nok lurt å legge den, en ny, fast plass.

Jadda, det virker veldig lurt der og da, men senere når jeg skal finne frem nettopp den tingen, så aner jeg ikke hvor jeg har ryddet den bort!!!
At jeg aldri lærer!
Kanskje det er best å ikke rydde så mye? :)


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei hei!!
hehe, ja jeg kjenner godt til det å rydde bort ting :P
Lenge siden sist.. har du roet deg ned med sommerferie nå? Gikk det bra med mappen din? Jeg har allerede hatt sommerferie i nesten 2 uker, men føler meg nesten litt stresset av skolen ennå..
Skumleste litt nedover på siden din nå (meldte meg heelt ut av blogglandia i forbindelse med eksamensstresset) og ser at det har skjedd litt forskjellig hos deg.. Hvordan går det med hus osv!? Spennende at avisen ville skrive om stuen din da :) Har det komt på trykk?

Anonym sa...

Hehe, det er jo litt kjekt og rydde vekk ting. Iallefall når man kommer over et kjøpt man hadde glemt helt av! Da er det stas og ikke huske slikt:)