mandag 28. juni 2010

Og vinneren er...

Da er vinneren trukket!!!

Jeg skrev ned alle deltakere på et lite stykke papir,eller to eller tre, (alt ettersom de tok ett eller flere lodd) og blandet dem godt,- hele 104 lodd ble det!!!

Så lukket jeg øynene og følte meg frem, ikke den, ikke den, men DEN!!!

Og det ble...

Tamtidaaam (slik høres en loddtrekning ut i hodet mitt :) )


Lykkeliten!

Hipp Hurra for deg :) Gratulerer så mye!

Og hvis jeg ikke husker helt feil, så tror jeg du var en av de aller første følgerne mine, da jeg startet for ca 11 måneder siden. Og da var du jammen meg en verdig vinner :)
Send meg en mail med adresser osv så får du snart gaven i posten!

Og til all dere andre, tusen takk for hyggelige kommentarer! Det varmer mitt hjerte :)
Det er så koselig å høre fra noen av dere at dere liker nettopp min blogg blant så mange, og at dere sender meg varme tanker og hilsener. Tusen takk!

Hilsen fra en ydmyk Liza...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer til Lykkeliten :D

Lykkeliten sa...

WOW, nå ble jeg kjempeglad!
Det er alltid artig å bli med på feiringer og Give Aways her inne- det fører ofte til at jeg oppdager nye koselige blogger.

Ser av forrige innlegg her hos deg, at du har en herlig famile som ga deg en flott helg. Jeg er sikker på at du fortjente det, og håper du storkoste deg!

Gleder meg til å følge deg videre her på bloggen din.

Klem Lykkeliten