onsdag 5. mai 2010

Giveaway...og egentlig trenger jeg ikke mer kopper...

Igår skulle jeg bare en kjapp tur til byen etter skolen, for å kjøpe mer utstyr på bokhandelen...
"Bare" ja..
Det er så typisk meg å stikke innom "i full fart" på et par yndlingsbutikker, bare for å se. Jada det har jeg sagt mange ganger før...

Og nå hadde jeg sett så mange ganger på dette nydelige serviset,
at jeg bestemte meg for å ta det :)
Jippi!
Jeg trenger det jo egentlig ikke da, har jo egentlig fine kopper og asjetter fra før, men sånn egentlig er de ikke så fine som disse her da.
Jeg kan jo bare ta to sett, tenkte jeg for meg selv. Og da jeg ba damen som jobber derom å pakke de inn, så sa jeg "Nei vi tar fire sett heller."
Jeg må jo ha nok antall kopper om jeg en gang skulle få besøk,- av tre stykker på engang! Ja det trenger jeg absolutt. Minst 4 sett ja! Så der så, jeg trengte det jo egentlig likevel!

Ikke nok med det, så ble desverre en matchende duk med meg hjem også. Huff så synd :)

Men så kom jeg på...( ja jeg får ideer ut av det blå, gjerne midt på natten også, selv om det ikke var tilfelle her da..)
..at dette måtte vel være den perfekte gave på giveawayen min når vi runder 10 000!?
Hva synes dere om det?

(nei nå må jeg tilbake til leksene, kan ikke holde på med alt annet enn...)


Ha en nydelig dag dere!

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

det høres ut til å bli en lekker premie. vakre farger på settet.
Klem

Bluggi buggi blogg sa...

Lekker premie det :)
Velkommen til give away hos meg :)
Trude :)

solveig sa...

syns det var en helt fantastisk ide!! nyyydelige kopper ;)