torsdag 4. mars 2010

Vaskerom og mini-fotograf...


Har ikke vært særlig inspirert den siste uken, hverken til prosjekter eller blogging.

Har strevd med lekkasjen, og vaskerommet jeg har holdt på en stund med, men har aldri nok tid til å gjøre det ferdig.

Og det irriterer meg sånn!!! Vil helst bli ferdig med engang!
Nok om det...

Nå er vi ihvertfall igang med en ny oppgave på skolen, i stilhistorie, og jeg har mye å lese og mye å skrive, og alt skal levere om kort tid!

Skrekk og gru...

Jeg er like spent hver gang, mon tro om jeg blir ferdig i tide!
Vi skal drøfte renessansen og barokken, og ha fremføring digitalt. Og jeg kan ingenting om dette!...enda...
Slik ser det ut på vaskerommet for tiden...
Her er det fornying på budsjett, alt gjort enkelt og billig.
Borring i betong er ikke å anbefale... Men nå vet jeg ihvertfall hva en slagdrill er, og at den på Clas Ohlsson , til 299,- ikke er å anbefale, til betong ihvertfall!Rommet har blitt tømt for gamle skap etter de forrige eierne, og masse annet skrot (etter ex`n)
og alt er sortert og organisert i store kasser.
Har hengt opp to hobbyplater i furu, som skal hvitmales, som resten av rommet.
Og tilslutt skal det henges opp et fint forheng for å skjule alt utstyret under benken.
Synes nesten jeg må vise et par bilder fra mini-fotografen her i huset. Hun synes visst at dette var verdt å ta bilder av....
Her er ønskelisten til jul, som hun skrev selv...Og her et kjøpt hjerte, og et selvlaget hjerte...

Om det er noen av dere som har pusset opp et vaskerom på budsjett, så vil jeg gjerne se...

Klem fra meg

Ingen kommentarer: