onsdag 31. mars 2010

Dilla på servietter...

Det gikk nettopp opp for meg at jeg er litt svak for servietter! Jeg har noen pakker her og der, klare til en spesiell anledning.
Jeg har til og med laget ting med servietter, såkalt decoupage teknikk.

Nå for tiden er det selvfølgelig påskeservietter som gjelder...

(Hva er det som skjer med skriften her??? Understrek på alt jeg skriver jo! Hjelp!)

For en tid tilbake pyntet jeg både kubbelys, fyrstikkeske, et kort og en lykt med servietter. Det ble en fin og personlig gave. Fremgansmåten er ganske enkel.

Link til dette innlegget finner du her...
Enkel påskestemning. Selv om disse eggene ikke er hjemmelaget, men kjøpt på Åhlens, så er de kanskje laget av servietter eller tykkere papir..
Og enda mer påskeservietter...
Denne krakken har jeg dekorert med servietter. Decoupage teknikk igjen!
Syns den ble skikkelig schtilig :)

En liten titt på "lageret"...


Hva syns du! Er jeg normal? Har du like mye på lager selv?

1 kommentar:

Mira sa...

Ja, da! Du er helt normal. Her lagres det servietter, lys og lysestaker i MANGE utgaver. Fint det du har laga da.

Håper du får ei Superfin Påske.

Mange Miraklemmer til deg.