torsdag 3. november 2011

Ny leselampe!

NÅ- er godstolen klar! Her har jeg montert en ny leselampe som gir direkte belysning rett ned i boka eller magasinet jeg eventuelt måtte ha i hendene. Litt fagspråk må vi ha... :)

Lampen har jeg kjøpt på Home & Cottage, for en liten rimelig slant. Jeg er jo ekspert i å finne gode tilbud. Men etter å ha montert ny ledning, av/på knapp og tilslutt støpsel, så gikk det opp for meg hvorfor den var så rimelig ja... Men men det gikk jo kjapt å montere, og hva er det jeg ikke kan!?


Til og med puffen er klar. Og pelsene. Det er jo snart vinter, og en må jo ha det ekstra godt og komfortabelt i godstolen sin synes nå jeg.
Nå mangler bare tv´n da! Dét er jo litt viktig. Og fyr på peisen :)  snart..snart..


Puten her,- en farget ullfell, er fra Kremmerhuset. Myk og varm.

Jeg er klar! Måtte nå bare den tv montøren komme. Og den glassplata til peisen..



I dag skal jeg og jentene til mamsen en tur. Vi må låne dusjen (siden varmtvannsberederen ikke virker her), og vi skal spise god middag og ha pysjamasparty foran tv´n. Dét blir koselig :)

Ha en fin kveld dere!
Klem fra Liza

3 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Kuuul lampe!
Gratulerer med nytt hus, glede meg til å se meir fra det.
klem:-)

Liza sa...

Ja, den var fin. Snar er du i boks og da blir det bra:)

Klem
Liza

Anne Lise Johnsen sa...

Her blir det koseligere og koseligere, veldig koselig pute fra Kremmerhuset! Du er flink :)