søndag 6. februar 2011

Tre på rømmen!

Idag har jeg og de to største bompibarna sneket oss ut av huset mens minstejenta lå og sov. 
Hun var ikke alene selvfølgelig. Mamsen min er her, og skal bo her noen uker . Hun har nettop solgt huset sitt, og har ingen steder å bo før hun får overta det nye huset. Vi skal flytte langt avgårde til sommeren.
Da passer det fint for meg å ha litt barnevakt, slik at jeg kan sitte ekstra lenge på skolen, og det er muligheter for å snike seg ut om kveldene. Og ikke minst er det koselig å ha mamsen sin i huset, både for store og små :)

Idag bar det avsted til kino!  To på rømmen.


Det var ganske behagelig å gå på kino med de to største. De klarer nemlig å sitte helt i ro gjennom hele filmen. I motsetning til minste bompijenta som ikke klarer det.
Og filmen var kjempekoselig, trist og morsom. Kan absolutt anbefales :)



Nå har alle sammen badet, tatt på pysjene sine og lagt seg.
Og jeg skal jobbe litt med skolearbeid, for nå er det bare tre dager til presentasjonen av stilleiligheten. Og jeg er på etterskudd....*host hark*

Ha en fin kveld!
Liza

1 kommentar:

Lykkeliten sa...

Hei Liza!

Takk for at du stakk innom hos meg og la igjen et spor.
Jeg forstår at du nok savner en tilbakemelding fra meg ang. servicet, men den premien har dessverre ikke dukket opp hos meg. Sånt skjer dessverre, men nå vet jeg i alle fall at du har sendt den.

Jeg er stadig innom bloggen din, men har vært slapp med å legge igjen spor- skal prøve å skjerpe meg.

Klem Lykkeliten