onsdag 20. oktober 2010

Hipp Hurra!!!

Nå er jeg så glad at jeg må fortelle det til hele verden!!! (Eller ihvertfall til mine trofaste følgere, og alle andre som måtte stikke  innom)
I dag har jeg fått en etterlengtet nyhet : Jeg får overta huset likevel!!! Et langt mareritt er endelig over, og vi får bo trygt og godt i hjemmet vårt så lenge vi vil!

Jeg kan nesten ikke tro det. Jeg har gått med hjertet i halsen, og overlevd på mot og positiv innstilling.
Men nå altså, nå kan jeg klappe meg selv på ryggen å si at jeg har faktisk en god porsjon "guts". Og ingen kan ta det ifra meg.

Og til eksen har jeg bare disse ordene : Go play on the highway
(hihihi nå er jeg skikkelig frekk)

Nuss til alle dere :)

5 kommentarer:

Huldra sa...

Godt at dere får beholde tryggheten ved å bo der dere bor. Gratulerer så mye! :)

Ruths datter sa...

Så godt for deg og dine små. Det er bra at barna dine får den tryggheten. Da kan du se framover min venn.
Klem

Lykkeliten sa...

Så godt for dere!

Stor klem fra Lykkeliten

På landet sa...

Så bra :)

Klem til deg!

Anonym sa...

Så flott, Liza. Trygghet og lunt rede er viktig for eit godt liv. Du har så mange ting på gang og mange utfordringer at dette gledet oss blogglesere. Helsing Blomen