onsdag 22. september 2010

Endelig!!

Hipp Hurra!!
Jeg er nå en stolt eier av en Macbook Pro :) Og alt går så mye lettere med denne, skjermen er mye bedre, den jobber raskere, programmene er bedre, ja den kan nesten ikke sammenlignes med den gamle Pc´n...
Merkelig det der. Det er ikke så lenge siden jeg ikke brydde meg døyten om data og internett. Men de siste par årene har jeg blitt en liten data-wannabee-ekspert, på amatørnivå såklart, men jeg lærer...Og nå bruker jeg den til alt mulig. Til og med til å skrive huskelister på! Post it har blitt erstattet med skrivebordet på mac´n. Er ikke det nerdete så vet ikke jeg :)


I tillegg så har jeg noe mer spennende på gang, som jeg skal avsløre neste uke. Men jeg kan jo røpe at det har noe med skolen å gjøre :)

Ha en strålende kveld! Liza.



1 kommentar:

Min stil sa...

Heisan du. Så flott den var. Den blir du sikkert fornøyd med.
:) susanne