onsdag 17. februar 2010

Første skoledag...

Idag har jeg hatt ei lita ei med meg på skolen for å lære Archicad. Et program som tegner hus og interiør på pc/mac.
Ikke at hun lærte så mye, det var nå jeg som skulle lære, men hun koste seg med Nintendo, tegning og lesebok.
Hun hadde ventet lenge på denne dagen; å få bli med mamman sin på skolen!

Det ble riktig så stas, og da skoledagen var over, spiste vi lunch på cafe, og tok en liten shopping tur i byen. Det ble en fin jente dag for liten og stor.
Og nå venter mellomste på at det skal bli hennes tur å bli med mamman på skolen.

Det må være likt vet du...

Lurer på om jeg skal driste meg til å begynne på et maleprosjekt ikveld... Har en del malingsjobber på gang, men jeg har jo aldri tid til å begynne!

Hvordan får dere tid til malingsprosjektene deres? Etter barna er i seng midt på natten? :)



Ingen kommentarer: