tirsdag 29. september 2009

Endelig ny lenestol!

Nå er jeg endelig på vei for å hente lenestolen min! Og en puff som passer til. Etter salget av den "gamle" hjørnesofaen, kjøpte jeg en tre seter på Living. Og den blir for liten for min lille, store familie. Så nå endelig, kommer lenestolen i hus, etter litt sparing...Og det er visst en Ektorp fra IKEA, kommer visst ikke utenom den der... Håper bare jeg får den inni bilen da! Jeg må ta ut alle tre barnesetene først, så legge ned ryggen på setene i bilen, så bare håpe at alt får plass inni der...
Gleder meg til å slappe av i den foran tv`n ikveld. Må ha puter og varme pledd selvfølgelig.
Har vært så opptatt i det siste at jeg har omtrent ikke sett på tv på to uker (ikke at det gjør noe egentlig), men av og til en det godt å sløve foran tv`n også...
Har nylig levert første oppgave på skolen, der vi har innredet og tegnet et anneks i målestokk og i perspektiv. Ganske snart kommer neste oppgave, der vi skal tegne og innrede en hel enebolig! Og da begynner alvoret! Regner med det blir noen lange netter fremover...
Javel, da drar jeg for å hente lenestolen! Bilder kommer snart! Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Anne sa...

Elskar Ektorpmøblane:) Gler meg til å sjå bilete. Og lukke til med oppgåver og seine kveldar!
Ha ein flott kveld:)
Klem Anne i www.anneskaar.com:)

beate sa...

Grattis!
Håper du har fått det med deg i bilen da... slik at du kan sitte i din nye stol i kveld.

Ha en fin kveld
Beate

sylysten sa...

Så gøy å få ny stol da, dvs hvis du får den med deg;o)) Håper su sitter å koser deg nå;o)
En vakker dag kommer det nok en ektorp inn hos meg også;o)
Klem
Linda;o)